Βασικές αρχές του σύγχρονου Marketing και των Πωλήσεων - ΙΝΕ/ΓΣΕΕ Βασικές αρχές του σύγχρονου Marketing και των Πωλήσεων - ΙΝΕ/ΓΣΕΕ
Το πρόγραμμα κατάρτισης θα πρέπει να επικεντρώνεται στα νέα δεδομένα, τάσεις και εξελίξεις στον χώρο των πωλήσεων και του marketing.
Απευθύνεται στους ωφελούμενους του Έργου «Υλοποίηση Ενεργειών που συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση (ΕΤΠ)» οι οποίοι είναι πρώην εργαζόμενοι της εταιρείας «Aldi HELLAS» και είναι:
- άνεργοι
- απασχολούμενοι σε θέσεις εργασίας μερικής απασχόλησης ή/και για βραχυπρόθεσμο χρονικό διάστημα
- αυτοαπασχολούμενοι
Η διάρκεια του προγράμματος κατάρτισης ορίζεται συνολικά σε διακόσιες (200) ώρες, στις οποίες περιλαμβάνονται:
- Το θεωρητικό μέρος το οποίο θα πρέπει να συνδέεται άμεσα με το εκπαιδευτικό αντικείμενο και να αποτελεί κατ’ ελάχιστον το 60% και το μέγιστο το 80% του συνόλου των ωρών του προγράμματος κατάρτισης.
- Πρακτική άσκηση. Η διάρκεια του πρακτικού μέρους θα πρέπει να καλύπτει το 20% έως 40% αντίστοιχα των συνολικών ωρών του προγράμματος. Η πρακτική άσκηση θα υλοποιηθεί σε πιστοποιημένες δομές των παρόχων κατάρτισης με τη μορφή case studies, προσομοιώσεων και projects σε συνάφεια με το αντικείμενο κάθε προγράμματος κατάρτισης.
Επιπλέον στα προγράμματα που θα αναπτύξουν οι πάροχοι κατάρτισης θα πρέπει να περιλαμβάνονται υποχρεωτικά και οι εξής ενότητες:
- Υγιεινή και Ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Προώθηση στην απασχόληση
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
Η συνολική διάρκεια των προαναφερθεισών υποχρεωτικών εκπαιδευτικών ενοτήτων πρέπει να ανέρχεται σε ποσοστό κατ’ ελάχιστον 5% και μέχρι 10% στο σύνολο των ωρών του θεωρητικού μέρους κάθε προγράμματος κατάρτισης.
H επιλογή, ιεράρχηση, διάρθρωση των θεματικών ενοτήτων του προγράμματος, καθώς και το περιεχόμενό τους θα πρέπει να βασίζεται στα πιστοποιημένα επαγγελματικά περιγράμματα ¨Προωθητής Πωλήσεων Λιανικού Εμπορίου¨ και ¨Πωλητής Λιανικής¨ στα οποία περιλαμβάνονται οι βασικές αρχές του marketing (βλ. Ε.Ο.Π.Π.ΕΠ. – πρώην ΕΚΕΠΙΣ - “ www.eoppep.gr “). Επιπλέον θα πρέπει να καλύπτει το σύνολο των προτεινόμενων από αυτό μαθησιακών αποτελεσμάτων έτσι ώστε να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους όλες τις απαραίτητες συμπληρωματικές κι εξειδικευμένες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις ως απαραίτητα εφόδια ώστε να προσαρμοστεί άμεσα στις απαιτήσεις της συγκεκριμένης θέσης εργασίας στο νέο διαμορφούμενο εργασιακό περιβάλλον.
Μέγιστος αριθμός ωρών κατάρτισης ανά ημέρα: | 6 |
Aριθμός ωρών κατάρτισης: | 200 |
Ελάχιστος αριθμός ατόμων ανά τμήμα: | 5 |
Μέγιστος αριθμός ατόμων ανά τμήμα: | 25 |